DSG Mechatronic reparatie vervangen kosten

DSG megatronic

DSG Mechatronic reparatie vervangen kosten

DSG Mechatronic reparatie vervangen kosten zijn:

DSG Prijzen voor onderhoud en reparatie:

Prijzen zijn inclusief BTW en kunnen afhankelijk van motoruitvoering hoger uitvallen.

  • DSG met een quattro komt er vanwege extra arbeid toeslag van €149,-
  • Diepgaande diagnose (kosten worden volledig verrekend bij reparatie/software €149,-
  • DSG  custom software v.a.software v.a.€499,-
  • DSG software bij nieuwe mechatronic of bak v.a. €69,-
  • Basis afstelling doorvoeren (inleren) €25,-

DSG DQ200 A0M 7traps versnellingsbak. Droge Koppeling vervangen:

  • DSG DQ200 0AM Mechatronic, nieuwe inclusief montage  €1399,-
  • DSG DQ200 0AM Mechatronic, gereviseerd inclusief montage  €1099,-
  • DSG software bij nieuwe mechatronic of bak v.a. €69,-

DSG DQ250 02E 6traps versnellingsbak. Natte Koppeling vervangen:

  • DSG DQ250 02E Mechatronic, nieuwe inclusief montage  €1399,-
  • DSG software bij nieuwe mechatronic of bak v.a. €69,-

DSG DQ500 0BH-OBT 7traps versnellingsbak. Natte Koppeling vervangen:

  • DSG DQ500 0BH-OBT Mechatronic, nieuwe inclusief montage  €1599,-
  • DSG software bij nieuwe mechatronic of bak v.a. €69,-

DSG DL501 0B5 7traps versnellingsbak. Natte Koppeling vervangen:

  • DSG DL501 0B5 Mechatronic, inclusief montage  €1699,-
  • DSG software bij nieuwe mechatronic of bak v.a. €69,-

Let op, alle prijzen zijn op basis van inruil van de oude onderdelen!

DSG Mechatronic Reparatie of Vervangen

wij geven u een scherpe offerte!

.

DSG Mechatronic vervangen versleten kosten van een Volkswagen,Seat, Skoda, Audi Mechatronic DSG DQ200 0AM 7traps versnellingsbak vervangen of de DSG DQ250 02E 6traps versnellingsbak en de DSG DQ500 0BH-OBT 7traps versnellingsbak met Natte Koppeling vervangen. Audi S-tronic DL501 0B5 7traps DSG versnellingsbak. Mechatronic vervangen.
Is uw Mechatronic van DQ200, DQ250, DQ500, DL501, Audi S-tronic Mechatronic defect storing?

Indien u (één van) de volgende klachten herkent, is het mogelijk dat uw DSG S-tronic Mechatronic defect versleten:

  • DSG schakelt niet fijn
  • Vreemde geluiden uit uw DSG bak
  • Defecte/versleten solenoids
  • Defecte Mechatronic
  • Inhouden laat schakelen
  • veel voorkomende DSG problemen

DSG Mechatronic is een aparte unit die voorop de DSG versnellingsbak is geplaatst.
DSG Mechatronic verzorgt zowel de transmissie besturingsmodule en elektro-hydraulische bediening en stuurt een natte of droge dubbele plaat koppeling aan.

De Mechatronic is de centrale controle module van de transmissie. Alle sensor informatie/signalen worden naar de Mechatronic verzonden. Al deze informatie, waaronder het motortoerental, de rijsnelheid en de gaspedaal positie van de transmissie worden verwerkt om een optimaal schakelpunt te bepalen van de versnelling. Het resultaat is dat de hydraulische besturingseenheid (ECU CONTROL UNIT) de commando’s voor verschuiving van de gewenste kleppen/ventielen geeft door complexe opeenvolging van individuele, precies gecoördineerde acties in een fractie van een seconde. Vervolgens bepaalt het exact het ideale schakel-beslissingsmoment van de DSG automaat/versnellingsbak.

In de Mechatronic bevinden zich sensoren. Deze sensoren regelen de hydraulische versnellings accumulatoren, solinoids, control kleppen en koelen de beide koppelingen af.

De montagepositie van de Mechatronic heeft enkele voordelen, waaronder de geintegreerde sensoren en het feit dat alle interactie met de rest van het voertuig via een enkele connector plaatsvindt.

Echter, de plek van de Mechatronic heeft ook als gevolg dat de mechatronic wordt blootgesteld aan hoge thermische en mechanische belastingen. Hierdoor ontstaan veelvoorkomende DSG problemen.

Elektro-hydraulische Control Unit
De elektro hydraulische besturingseenheid (ECU CONTROL UNIT) is geïntegreerd in de Mechatronic module. De Mechatronic module bestaat uit het kleppenhuis met solenoids, drukregeling kleppen en een accumulator. Mechanica en hydrauliek in het apparaat zorgen voor de intelligente verschuiving van de kleppen in alle omstandigheden door middel van drukventielen in de unit.

Kleppen hebben verschillende schakel/functies. Er zijn twee type kleppen met verschillende eigenschappen, te weten:

  • “Ja / Nee” regelkleppen
  • Kleppen met een modulerende werking

Wij hebben eigen parkeerplekken en u rijd heel gemakkelijk naar ons toe, hierdoor bespaart u veel tijd.
Naar een bezoekje aan ons bedrijf, weet u zeker hoe de DSG automaat versnellingsbak met de DSG Mechtronic eraan toe is.

De koffie staat voor u klaar hopelijk tot ziens bij Automaat Revisie Amsterdam!

Maak direct een afspraak

Wij zullen contact met u opnemen om de afspraak te bevestigen